Appar för Tidsrapportering, CRM & Ärendehantering

Hela din CRM-databas i din hand. Tidrapportera med mobilen. Sköt serviceärenden enkelt på fältet. Möjligheterna är många.

Arbeta effektivare med appar

Till QBIS Tidsrapportering, CRM och Ärendehantering finns tre appar laddade med smarta funktioner.  Apparna är lätta att använda men samtidigt kraftfulla och funktionsrika för att möta alla dina behov.

QBIS tid appQBIS Tid App för iPhone & Android

QBIS Tid App är gjord för att du enkelt ska kunna rapportera in tid och utfört arbete direkt i din mobil.
Rapportera mot projekt och få överblick över hur veckan ser ut. Tiden synkroniseras med QBIS och sparar tid och pengar på administration.

appstore_icon  google_play_icon

App Tidrapportering

QBIS CRM AppQBIS CRM för iPhone & Android

QBIS CRM är ett kraftfullt verktyg där får tillgång till hela kundregistret, händelser, säljpipeline och påminnelser.

Allt du behöver på fältet och för att möta kunder, dokumentera och planera. Smart sökfunktion gör att du lätt hittar rätt.

appstore_icon  google_play_icon

CRM App

QBIS ärendehantering app QBIS Ärendehanteringsapp för iPhone & Android

Med QBIS Service Desk för både iPhone och Android kan du hantera dina serviceärenden med mobilen. Skapa ärenden, redigera och tilldela.

Svara användare och stäng ärenden direkt när du är klar ute på fältet. Smart sökfunktion gör att du lätt hittar rätt.

 google_play_icon  appstore_icon

Boka demo

Ett bra sätt att titta närmare på apparna är att boka en demo. Vi visar på din skärm hur de fungerar och svarar på dina frågor.  Boka en demo här.