Samla dina system & verktyg på ett ställe

QBIS erbjuder ett brett sortiment av smarta moduler som gör det möjligt för dig att samla all din rapportering på ett och samma ställe. Planera och hantera. Genomför och följ upp. Allt från projekt och rekrytering till supportärenden och nya affärsmöjligheter. Upptäck era tidstjuvar, effektivisera verksamheten och spara tid.

 Molnbaserat system – skräddarsytt för dig

QBIS Business Systems är uppbyggt av flera olika moduler som fungerar lika bra tillsammans som på egen hand. Dessutom fungerar QBIS alldeles utmärkt att koppla ihop med de flesta ekonomi- och affärssystemen på marknaden.

Stoppklocka

TID

Med QBIS Tid rapporterar du och dina anställda sin arbetade och avvikande tid på mindre än en halv minut. Det ger dig full koll på all spenderad tid, och kan på så sätt optimera er verksamhet.

QBIS Projekt

Planera, följ upp och ta fram fakturaunderlag för dina projekt i ett och samma verktyg. Dina anställda registrerar tid och material medan du övervakar helheten och säkerställer att ert projekt lyckas.

QBIS HR

HR

Planera och hantera dina anställdas tid och tjänster på ett enkelt och smidigt sätt. Sätt upp olika typer av scheman, koppla dina anställda till kollektivavtal och hantera vakanser och befattningar.

Stämpelklocka

En digital stämpelklocka som ni placerar vid entrén eller på en annan central plats. Dina anställda kan sedan registrera när de kommer och går från arbetet, snabbt och enkelt, med en personlig kod.

QBIS CRM

CRM

Hantera dagliga aktiviteter på samma ställe som ni samlar kontaktinformation och samtalshistorik från kunder och prospekts. På så sätt har ni full kontroll på allt från kundvård till framtida affärsmöjligheter.

QBIS Ärendehantering

En modul som gör det enkelt för din supportgrupp att se över, hantera, prioritera och delegera de supportärenden ni får in. På så sätt faller inga ärenden mellan stolarna och får mer effektiva svarstider.

QBIS Personalliggare

Personalliggaren som låter personalen checka in och ut från arbetsplatsen på en surfplatta, dator eller smartphone. Du får koll på de anställda och kan enkelt exportera personalliggaren om Skatteverket hälsar på.

QBIS Connect

En modul som kopplar samman QBIS med andra affärsystem. Det gör att du kan dela data mellan dina system och därigenom minska den administration som krävs för att uppdatera flera olika system.