Ärendehantering

QBIS Ärendehantering är ett webbaserat system för support- och serviceförfrågningar som effektiviserar samt ger er full kontroll i era support ärenden. Systemet erbjuder effektiva flöden, mailkopplingar och en online-portal för ärenderegistrering. Ärendehanteringssystemet är flexibelt och helt anpassningsbart till alla typer av tjänst- och supportorganisationer. 

Fördelar med QBIS Ärendehantering

Samlade support- och serviceförfrågningar på ett centralt ställe.
Snabbare svarstider med hjälp av notifikationer vid nya support- och service ärenden.
Ökad effektivitet genom möjligheten att kunna identifiera gemensamma supportfrågor och vidta förebyggande åtgärder.
Ett kostnadseffektivt system som gör er supportorganisation mer effektiv.

Effektiv ärendehantering

QBIS Ärendehantering är flexibelt och kan anpassas till alla tjänst- och supportorganisationer. Systemet ger dig effektivare flöden, fullständig dokumentation, mailkopplingar och en online-portal för ärenderegistrering. 

Översiktlig vy av supportärenden

Visa alla support- och serviceärenden i en översiktlig listvy, eller en kalender vy, som vidare kan filtreras i en dags-, vecko- eller månadsvy. Se status på varje ärende samt vilka resurser som är tilldelats. Välj att endast visa information som är relevant för ert supportteam. 

Hantera kontrakt & serviceavtal

Håll koll på din organisations upphandlingar av tjänster och specificera SLA (service level agreement) för varje kund. Systemet hanterar automatiskt rätt SLA och ser till att alla uppgifter hanteras inom de förväntade tidsramarna.  

Kundportal

Med kundportalen loggar era kunder snabbt och enkelt in för att registrera sitt ärende. I portalen sköts ärendet, kunden får svar och en lösning på sitt problem. Skapa mallar för olika ärenden och effektivisera ert arbete. Portalen har även möjlighet att anpassas efter era grafisk riktlinjer.

Enkel & smidig administration

QBIS ärendehanteringssystem stödjer all administration av service och support i er organisation. All information om ett ärende samlas på ett ställe. Systemet ger kontroll och möjligheter till prioritering, samordning och snabbare svarstider. 

Hantera supportgrupper

Med QBIS ärendehantering kan du hantera flera support- och servicegrupper effektivt. Varje supportgrupp har skräddarsydda behörigheter som ger tillgång till de ärenden, kunder och avtal som de tilldelats. 

Delegering av ärenden

Delegering av support- och serviceärenden förenklas och administrationstiden förkortas, så ni istället kan fokusera på att behandla det. Även om organisationen är utspridd kan ni delegera ärenden oberoende av plats. Era medarbetare kan följa upp och få påminnelser direkt via SMS och e-post. 

Rapporter

QBIS Ärendehantering erbjuder ett brett urval av rapporter, som täcker alla era behov. Skicka rapporter direkt från QBIS i olika format, eller schemalägg era rapporter och skicka till er supportorganisation eller direkt till kund.  

Integrationer för QBIS Ärendehantering

QBIS CRM

Genom integrationen för CRM kan ni sömlöst dela kundinformation och avtal mellan QBIS ärendehantering och QBIS CRM modulen, en helhetslösning för er verksamhet.

QBIS Projekt

Integrationen för QBIS Projekt gör det möjligt för era anställda att enkelt rapportera arbetad tid på ärenden och mot kund i projekt.  

E-post integration

Med vår smarta e-post integration är det möjligt att ärenden som kommer in via e-post, kan identifieras av ärendehanteringssystemet som automatiskt kopplar det till rätt kund.

QBIS Produkter

QBIS erbjuder ett brett sortiment av smarta moduler som gör det möjligt för dig att samla all din rapportering på ett och samma ställe. Planera och hantera. Genomför och följ upp. Allt från projekt och rekrytering till supportärenden och nya affärsmöjligheter. Upptäck era tidstjuvar, effektivisera verksamheten och spara tid.

QBIS Tid

Samla anställdas tid för en enklare löneprocess med integrerat lönesystem. Optimera arbetsrutiner och få bättre överblick av företagets resurser.

QBIS Projekt

Planera och följ upp projekt i realtid. Skapa och exportera faktureringsunderlag, analysera resultat gentemot spenderad tid och budget med detaljerade rapporter.

Priser

Ärendehantering + CRM

fr 89

per användare/månadLäs mer
  • Tidrapportering
  • Mobilapp
  • Utlägg
  • Stämpelklocka

Ärendehantering + TidMest populär

fr 99

per användare/månadLäs mer
  • Tidrapportering
  • Mobilapp
  • Utlägg

Ärendehantering + Tid & Projekt

fr 199

per användare/månadLäs mer
  • Tidrapportering
  • Mobilapp
  • Utlägg
  • Projekt

Boka en demo av QBIS CRM

Fyll i dina kontaktuppgifter så hör våra experter av oss till dig inom kort att boka in en demo.


*Genom att klicka på "skicka" godkänner jag att mina uppgifter lagras och används för att bli kontaktad av QBIS.