Kundservice och support

Behöver du hjälp?

Använd vår supportportal eller skicka ett mail till oss på: support@qbis.se

Vår support är öppen vardagar mellan kl. 08:00 och 16.30 och vår telefonsupport har lunchstängt mellan 12:00 och 13:00.

QBIS

Lätt att få hjälp

När du använder QBIS finns alltid hjälp att tillgå när du behöver det. QBIS innehåller heltäckande och lättförstådd dokumentation för att du ska få ut mesta möjliga av systemet. Alla sidor i QBIS innehåller en länk till onlinehjälpen. I den kan du bland annat hitta:

  • Kom-igång-hjälp
  • En överblick på QBIS många funktioner
  • En lättförståelig referens till varje sida
  • FAQ – de vanligaste frågorna

Fri support

Med ett supportavtal får ni fri support, alla dagar i veckan. Det finns ingen gräns på antalet ärenden ni vill ha hjälp med, vilket kan vara en bra trygghet när ni börjar använda QBIS. Kostnaden är 20% av er månatliga kostnad och ger er alltså fri support under hela avtalsperioden.

KONTAKTA OSS

QBIS Uppdateringar / Change-log

QBIS blir ständigt blir bättre. Vi lyssnar på önskemål från våra kunder och vårt hängivna team ser till att QBIS utvecklas och förblir det bästa systemet på marknaden.